mandag 30. april 2012

Kom mai...

... du skjønne milde, og det gledes stort over lysere og varmere dager. 

I går hadde jeg en fantastisk fin tur til trønderhovedstaden Trondheim. Sol fra en skyfri himmel og mange røde grader.






***


Dette flotte speilet fikk jeg av min gode venn og nabo forleden dag. Jeg har veiledet og gitt råd til han angående oppussing av leiligheten sin, og tenk han kjøpte dette speilet til meg for å vise sin takknemmelighet... 
...heldige meg:)



 ... og denne flotte lysestaken fikk jeg av en annen nabo som skulle flytte. Hun har malt og krakelert den selv... heldige meg x2:)










Ønsker dere alle en flott dag og en fin
start på den nye uken:)



11 kommentarer :

  1. Så fine bilder fra bryggen, ordentlig nostalgisk, syns jeg. Fine farger på husene.

    SvarSlett
  2. Så vårlige bilder , de to måkene var bare helt skjønne, fint bilde .
    Vi har noen sånne rett utenfor vinduet ja, det er vår når en våkner til måkeskrik.

    Tingene du hadde fått var så nydelige, heldige deg.klem Anita

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av byen din og skikkelig kos måkebilde. Såkoselige naboer du har da, det betyr nok at du er en veldig koselig nabo selv også! =) Ha en finfin mandag videre du også. Her kom sola og varmer som om det skulle vært sommer i dag. Herlig!

    SvarSlett
  4. Fine Trondheim!! Ja i går hadde vi virkelig et herlig vær!!:)

    SvarSlett
  5. Åhhh... elsker Trondheim!:) Vært der maaaange ganger, blir aldri lei:)
    Så ufattelig lekkert speil- virkelig!! Helidig du er, da! Gode naboer skjønner jeg:))

    Klem til deg:)

    SvarSlett
  6. Vakre saker...heldige deg :)
    Trondheim har jeg veldig lyst å besøke!!

    ha en fin 1.mai :)

    SvarSlett
  7. Åh, Trondheim har jag alltdi velat besöka - det ser ut att vara en riktigt idyllisk stad! :)
    Nu gr det direktflyg från sörlandet så jag hoppas vi kan komma dit i sommar eller något.

    Tusen tack för fina kommentaren på konfirmationstårtan... Men jag måste bara få sagt att det varken var min dotter eller stedatter... Det var stedattra till min svigerinne, altså på en måte min "niece". Jag är bara 14 år äldre än henne, hihi..


    Önskar dig en finfin 1 mai! Kramar joy

    SvarSlett
  8. For en perfekt dag å reise til Trondhjem,den viser seg jo fra sin beste side og du har tatt nyyyydelige bilder!!!!Også av alt det fine du har fått,visst er du heldig men det er ikke uten grunn høres det ut som - det er godt med folk som viser sin takknemlighet enten det er nå på ene eller andre måten synes jeg:)
    En perfekt start på mai ser det ut som,la oss håpe på mange flere deilige maidager :)))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  9. Hei på deg!
    Så kjekt at du har lagt deg til som følger hos meg!
    Alltid kos med nye bekjendtskap :o)
    Veldig fin blogg du har, med masse flotte bilder!
    Legger meg til som følger her, eg!
    Ønsker deg ein super dag!
    klem IB

    SvarSlett
  10. Hei, for noen nydelige bilder!! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min i går, og for at du vil følge meg også! :-)
    Ha en strålende dag.

    Monica
    mlle norvegienne

    SvarSlett
  11. Skønne sager og lækre billeder, Fru Fransen!!
    Ønsker dig en dejlig weekend.

    :-) Dorthe

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...